Enxampen un jove fent un forat a la paret per robar en un antic centre de menors

Agents de la Policia Local de Tortosa l'han detingut a l'antic CRAE Coll de l'Alba

Imatge de l'antic centre de menors Coll de l'Alba, a Tortosa
Imatge de l'antic centre de menors Coll de l'Alba, a Tortosa | Policia Local de Tortosa

Agents de la Policia Local de Tortosa han enxampat un jove mentre feia un forat a la paret de l'antic Centre Residencial d'Acció Educativa (CRAE) Coll de l'Alba, a la zona de la Simpàtica, a l'est de la mateixa ciutat de Tortosa.

Segons ha explicat el cos policial a través de les seves xarxes socials, el jove volia robar ferro, coure i altres materials, per tal de vendre-ho i treure'n profit.

Sorprès i detingut

Els agents de la policia local tortosina, un cop l'han enxampat perpetrant els fets, han detingut el jove. Se l'acusa de robatori amb força i, durant les pròximes hores, passarà a disposició judicial.

A cops de martell

Per tal d'accedir a l'interior del centre, el detingut ha saltat una tanca de gairebé dos metres d'alçada i, un cop a l'interior de la finca, ha foradat una paret de la casa amb un martell, per tal d'entrar-hi a robar. 

El jove volia accedir a la casa a través d'aquest forat, fet amb un martell
El jove volia accedir a la casa a través d'aquest forat, fet amb un martell | Policia Local de Tortosa

 


Les millors fotos i vídeos de Tarragona! Segueix-nos a #instagram

A post shared by delCamp.cat (@tarragonadigital) on