Els Mossos d’Esquadra han confirmat aquest dijous, 8 de febrer, que el conductor del cotxe que va tenir un accident a la T-11 entre Reus i Tarragona i en el qual van morir dues noies de Lleida, no tenia carnet de conduir. Segons ha explicat la policia catalana, mai s’ha tret el carnet de conduir. El cotxe anava a nom d’una de les joves mortes.
Els investigadors de l’Àrea de Trànsit dels Mossos també han explicat que el conductor va donar negatiu en el test de drogues, però a la prova d'alcoholèmia va donar 0,19 mg/l en aire aspirat, aquest valor es considera positiu al no disposar el conductor de carnet de conduir. S'agafen els nivells d'un conductor novell. Caldrà veure si finalment la policia catalana imputa a l'home una falta administrativa o un delicte penal i si també li imputen un presumpte delicte d'homicidi involuntari.
Aquest test es va fer al jove, també veí de Lleida, quan va ingressar a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona després de l’accident. Els tres joves venien de festa a Salou, segons han explicat també fonts de la investigació a delCamp.cat.
Com a conseqüència de l’accident, que es va registrar cap a tres quarts de nou del matí de dissabte a la T-11, van morir la passatgera davantera i la posterior del vehicle. Es tracta d’Elisenda C.L., de 27 anys i veïna d’Alcoletge (Segrià), i Tamara O.G., de 19 anys i veïna de Lleida, respectivament. Per la seva banda, al conductor, Adrián R., un veí de Lleida de 22 anys, el van traslladar en estat greu a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona, on aquest dijous continua ingressat i evoluciona favorablement de les ferides.