Una veïna de Vila-seca de més de 70 anys va ser estafada per dos homes i una dona al centre del municipi, concretament al carrer Vic. En aquesta via, un home, que suposadament tenia una deficiència psíquica, va abordar la dona dient que havia trobat un munt de bitllets de loteria. Llavors, un home i una dona, companys del primer, es van afegir a la conversa i la van convèncer per quedar-se amb aquells bitllets, però abans haurien de pagar a l'home alguna cosa. Ella va aconseguir 3.250 euros i també li va donar algunes joies. Més tard, després de fer l'intercanvi, va veure que els bitllets només eren paper.
Segons el Diari de Tarragona, els tres estafadors van anar a un bar de l'avinguda Pere Molas, a prop de la comissaria dels Mossos d'Esquadra. En aquest local hi havia dos agents fora de servei que, quan van veure tres persones amb perruca, van començar a sospitar i es van apuntar la seva matrícula. Poc després, una furgoneta ARRO dels Mossos els va detenir i van poder identificar dos dels ocupants, un home i una dona. Ella, de 49 anys i de Benidorm, va ser detinguda i la van portar a comissaria per estar reclamada per altres cossos policials. També li van trobar 3.600 euros i diverses joies.
Quan la detinguda va arribar a comissaria, la dona estafada també va entrar per denunciar una estafa. Els agents van lligar caps i van veure que la detinguda era una de les autores dels fets. La dona va recuperar els seus diners i les joies i els Mossos segueixen buscant els altres dos estafadors.